2012-03-07

Motivationskväll

Nu VAR det verkligen längesedan jag skrev något här... Det är inte enkelt att sortera ut vad som ska hinnas med och inte, då kan vi konstatera att denna lilla sidan har inte prioriterats. Men igår var jag på motivationskväll med "lyxfällans" Charlie Söderberg. Kvällen inspirerades av frågan; Hur får man ett rikare liv? Ett liv kombinerat med tid, måbra och rikedom? Hur kan livet gå i 140 knutar och man inte vaknar upp när det börjar bli kurvigt och svårt att styra? DET kommer att sluta med en krasch, men för att ANDRA inte ska märka något så håller vi masken och säger att ALLT är så bra. Har alla andra det bra så har ju jag det oxå... Varför är det så viktigt att mäta sig med andra?? Vad är det som säger att alla andra har det mycket bättre?? Måste det inte räcka med att DU har det bra... att DU stiger upp på morgonen för att du vill, inte bara för att du inte dog under natten... Har ni 340 kr över så träffa Charlie... det var en kanonkväll. (Nej Anton, om du läser, jag betalade inte, jag fick kvällen av en vän) Vad är viktigast i ditt liv?? //Cissi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar